KAIP KEIČIASI IR MODERNĖJA ŠIAULIŲ AUTOBUSŲ STOTIS?

Pokyčiai yra gerai, o pokyčiai, kurie pasitarnauja miestiečiams yra dar geriau. Šį kartą mes apie autobusų stoties pokyčius. Turbūt tie keleiviai, kurie dažnai naudojasi visuomeniniu transportu ir stotyje lankosi nuolat, tuos mūsų pokyčius matė, pastebėjo, prie jų priprato ir jau gal net pamiršo kaip buvo anksčiau. Tačiau tie keleiviai, kurie ilgą laiką nevažiavo autobusu ir netikėtai dabar užsuko į pačiame miesto centre esančią autobusų stotį, gali būti maloniai nustebinti.

Kas gi pasikeitė? Kuo dabartinė autobusų stotis yra kitokia? Visų pirma ji po truputį modernėja ir tampa vis „išmanesne“. Dar praėjusių metų gruodį čia įsikūrė „naujas gyventojas“ – bilietų savitarnos kasa. Ja naudotis keleiviams yra labai patogu. Tai matome ir iš didėjančių bilietų pardavimų per šį terminalą. Savitarnos kasos paslaugomis galima naudotis 24 val. per parą visas 7 dienas per savaitę. Nors į stoties laukimo salę keleiviai nebegali patekti nuo 20:00 val., bet bilietų terminalas stovi tambūre, todėl pirmosios durys atrakintos visą parą ir visi pageidaujantys gali įsigyti bilietus bet kuriuo paros metu. Atsižvelgiame ir rūpinamės visais savo keleiviais, todėl prie kasos yra mygtukas neįgaliesiems, kurį paspaudę jie gali išsikviesti pagalbą dėl bilieto įsigijimo ar kitų klausimų. Mygtukas pažymėtas geltona spalva, kad matytų ir silpnaregiai.


Ne mažiau mus džiuginanti naujiena stotyje – elektroniniai tvarkaraščiai. Jau atrodo net nebepamename tų laikų, kai informacijos apie autobusų išvykimą keleiviai turėjo ieškoti senovinėje lentoje. Dabar apie tai praneša naujas modernus ekranas. Ne mažiau džiugus įvykis – artimiausių išvykimų ekrano įrengimas. Jo dėka keleiviai visada mato informaciją apie artimiausius autobusų išvykimus, ko iki tol nėra buvę. Viskas daroma, kad mūsų keleiviams būtų patogu ir paprasta naudotis viešuoju transportu.


Autobusų stotis yra skirta visiems šiauliečiams bei miesto svečiams be išimčių. Todėl nuolatos geriname ir gerinsime sąlygas ja naudotis neįgaliesiems. Visai neseniai viena bilietų kasa buvo pritaikyta žmonėms su negalia. Iki jos veda taip pat naujai sumontuotas taktilinis žymėjimas, skirtas silpnaregiams ir neregiams. Atsižvelgiant į silpnaregių ir neįgaliųjų (judėjimo negalią turinčių asmenų) atstovų prašymus, geltona spalva pažymėtos lauko durys ir aikštelės. Tikimės, kad tai padarys Šiaulių autobusų stotį dar šiuolaikiškesne bei patogesne naudotis visiems.


Pasaulį bauginanti ir mūsų visų gyvenimus pakeitusi pandemija taip pat pakoregavo ir autobusų stoties darbą. Reaguodami į esamą situaciją ir stengdamiesi apsaugoti tiek savo keleivius, tiek ir darbuotojus, ėmėmės visų būtiniausių apsaugos priemonių. Reguliuojame žmonių srautus, atskyrėme eiles tarp kasų ir siuntų skyriaus, periodiškai vėdiname ir dezinfekuojame patalpas. Savo keleivius taip pat skatiname būti atsakingais bei sąmoningais. Į stotį įėjusius klientus pasitinka automatinis rankų dezinfekavimo aparatas.

Suplanuota ir įgyvendinta tikrai nemažai, tačiau mes neketiname sustoti. Planų turime didelių ir labai tikimės, kad pavyks juos įgyvendinti sėkmingai. Viskas yra ir toliau bus daroma dėl keleivių patogumo. Saugių kelionių!

Paskelbimo data: 2020-11-04

Kviečiame įvertinti UAB „Busturas“ teikiamas viešojo transporto paslaugas. Apklausą rasite pagrindinio puslapio apačioje: „Įvertinkite mus“ → „Apklausa“.
close icon